Logo Asystentki.pl

Recepcjonista/-ka Office Assistant

INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Data publikacji: 05.12.2025 Oferta wygasa: 04.01.2026

Nie czekaj!

Wybierz lokalizację:

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

CV.pl

Zamów profesjonalne CV. Zaskocz przyszłego pracodawcę dobrze przygotowanymi dokumentami aplikacyjnymi.

Sprawdź

InterKadrato jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP - również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2022.

Recepcjonista/-ka Office Assistant

Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie), Łazy (śląskie)

Mamy do zaoferowania:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w miejscowości Łazy pod Warszawą

  • Możliwość przejścia do struktur klienta po okresie próbnym

  • Atrakcyjne wynagrodzenie: 6000–7000 zł brutto

  • Udział w nowym projekcie – szansa na szybki rozwój i awans w strukturach firmy

  • Opiekę medyczną dla pracowników

  • Możliwość uzyskania części wynagrodzenia w trakcie miesiąca

  • Wsparcie dedykowanego konsultanta z ramienia agencji

  • Pracę w nowoczesnym biurze, w przyjaznej atmosferze i zgranym zespole

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Obsługa recepcji i dbanie o profesjonalny wizerunek firmy

  • Przyjmowanie gości oraz obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji

  • Wsparcie administracyjne biura – zamówienia artykułów biurowych, obieg dokumentów

  • Pomoc w organizacji spotkań i delegacji służbowych

  • Dbałość o sprawny przepływ informacji w firmie

Oczekujemy:

  • Dobrej prezencji i wysokiej kultury osobistej

  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. B2)

  • Dobrej organizacji pracy i samodzielności

  • Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub na recepcji

Wybierz lokalizację:

Śledź nasze oferty!

Podobne oferty pracy

Asystent klienta z j. duńskim

ManpowerGroup Sp. z o.o. 13.12.2025

Warszawa (mazowieckie)

szczegóły

Asystent Działu Handlowego / Koordynator Realizacji Zamówień

DREAMTEX Sp. z o.o. 12.12.2025

Warszawa (mazowieckie)

szczegóły