Logo Asystentki.pl

Asystent Działu Handlowego / Koordynator Realizacji Zamówień

DREAMTEX Sp. z o.o.

Data publikacji: 07.11.2025 Oferta wygasa: 22.12.2025

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

CV.pl

Zamów profesjonalne CV. Zaskocz przyszłego pracodawcę dobrze przygotowanymi dokumentami aplikacyjnymi.

Sprawdź

Jeśli od ładu korporacyjnego wolisz szybko działać, jeśli preferujesz pracę w kameralnej atmosferze, jeśli lubisz pracę z klientami i jesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia, jeśli spełniasz poniższe kryteria, to my szukamy właśnie Ciebie.

 

Od 30 lat działamy w branży reklamowej, w segmencie B2B.

 

Jesteśmy uznanym dystrybutorem odzieży firmowej oraz gadżetów reklamowych. Świadczymy także usługi znakowania oferowanych produktów.

 

Jesteśmy kojarzeni ze świetnymi produktami i najlepszą obsługą Klienta, ale my stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej, dlatego poszukujemy entuzjastycznych i zmotywowanych pracowników.

 

Praca w biurze w Warszawie przy ul. Szyszkowej

Asystent Działu Handlowego / Koordynator Realizacji Zamówień

  • Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie)
  • Numer referencyjny: asystentki.pl

Zakres obowiązków

  • obsługa zamówień od momentu ich przyjęcia do wydania (koordynacja całego procesu produkcyjno-logistycznego)
  • kontakt z klientem w zakresie realizacji zamówienia (status, terminy, szczegóły techniczne)
  • wprowadzanie danych do systemu / aktualizacja informacji
  • współpraca z produkcją, magazynem i handlowcem prowadzącym klienta
  • dbanie o porządek w dokumentacji i systemie
  • monitorowanie terminów i pilnowanie, aby zlecenia 'szły do przodu'

Wymagania

  • dobra organizacja pracy i umiejętność prowadzenia kilku tematów naraz
  • komunikatywność i kultura w kontakcie z klientem
  • dokładność i dbałość o szczegóły
  • umiejętność pracy z komputerem (CRM/ERP/Excel/maile)
  • gotowość do nauki procesów produkcyjnych i specyfiki asortymentu
  • mile widziane doświadczenie w pracy biurowej / obsłudze klienta / koordynacji zamówień

Co oferujemy

  • pracę w firmie, którą klienci znają i cenią od 30 lat
  • praca w bliskim kontakcie z doświadczonym handlowcem - realna nauka i rozwój
  • jasny zakres obowiązków
  • normalna atmosfera, bez korpo-struktury
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i rozwoju kompetencji

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

Podobne oferty pracy

Recepcjonista/-ka Office Assistant

INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 13.12.2025

Warszawa (mazowieckie), Łazy (śląskie)

szczegóły

Business Assistant

HAYS POLAND Sp. z o.o. 13.12.2025

Warszawa (mazowieckie)

szczegóły

Client Assistant with Italian

ManpowerGroup Sp. z o.o. 13.12.2025

Warszawa (mazowieckie)

szczegóły