Logo Asystentki.pl

office and travel assistant

Randstad Polska Sp. z o.o.

Data publikacji: 22.08.2025 Oferta wygasa: 21.09.2025

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

CV.pl

Zamów profesjonalne CV. Zaskocz przyszłego pracodawcę dobrze przygotowanymi dokumentami aplikacyjnymi.

Sprawdź

Wspieramy naszego klienta – firmę GAP  İnşaat - jednego z czołowych generalnych wykonawców – w rekrutacji na stanowisko office and travel assistant do pracy przy strategicznym w skali kraju projekcie budowy terminala FSRU. To jedna z kluczowych inwestycji energetycznych w regionie, która powstanie w Gdańsku.

Nasz klient ma na swoim koncie 146 zrealizowanych projektów na trzech kontynentach, a wartość jego portfela kontraktów wynosi 8,56 miliarda dolarów. Od 2006 roku regularnie znajduje się w gronie czołowych firm wykonawczych na świecie. Specjalizuje się w realizacji dużych inwestycji infrastrukturalnych, mieszkaniowych i przemysłowych – często w wymagających warunkach.

To świetna okazja, by dołączyć do nowo tworzonych struktur renomowanej firmy, która stawia na innowacyjność, zrównoważony rozwój i bezpieczeństwo (22 miliony roboczogodzin bez wypadku).

Jeśli jesteś gotowa/gotowy na nowe wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na realizację tej inwestycji – aplikuj już teraz!

office and travel assistant

Nr ref.: 510/5/2025/AB/262716/asystentki.pl Gdańsk (pomorskie)

Oferujemy

  • możliwość rozwoju w ramach realizacji projektu o strategicznym znaczeniu dla bezpieczeństwa energetycznego kraju
  • stabilne zatrudnienie w polskich strukturach międzynarodowego konsorcjum
  • bezpłatny parking przy biurze
  • darmowe lunche serwowane w kantynie firmowej
  • pracę w międzynarodowym środowisku z ekspertami w branży
  • możliwość współtworzenia pionierskiego biura firmy w Gdańsku (KOGA, Gdańsk Stogi)

Zadania

  • tworzenie i wdrażanie nowej struktury biura – koordynowanie procesów przenoszenia, otwierania i organizowania nowych lokalizacji biurowych
  • zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biura – m.in. zakupy, kontakt z dostawcami, obsługa zamówień i bieżących potrzeb zespołu
  • weryfikacja i analiza potrzeb biura oraz wprowadzanie usprawnień operacyjnych – "connecting the dots" między zespołami i obszarami
  • organizacja podróży służbowych – rezerwacja biletów lotniczych i kolejowych, hoteli, wynajmu samochodów, planowanie tras
  • wsparcie w procesach wizowych, kontakt z urzędami oraz instytucjami administracji publicznej
  • współpraca z działami hr i finansów w zakresie rozliczeń podróży służbowych i zakupów
  • organizacja spotkań wewnętrznych, wydarzeń firmowych, wizyt studyjnych oraz inicjatyw integracyjnych
  • bieżąca obsługa administracyjna – zarządzanie dokumentacją, korespondencją, wsparcie organizacyjne zespołu

 

Oczekujemy

  • doświadczenia w pracy administracyjnej, biurowej lub asystenckiej – najlepiej w środowisku wielozadaniowym i międzydziałowym
  • doskonałej organizacji pracy, umiejętności priorytetyzacji zadań oraz efektywnego działania pod presją czasu
  • proaktywnego podejścia, komunikatywności i pozytywnej, „can-do” postawy – szukamy osoby, która z optymizmem podchodzi do wyzwań i potrafi łączyć wątki między różnymi obszarami
  • znajomości pakietu microsoft office oraz narzędzi do rezerwacji i organizacji podróży
  • swobodnego posługiwania się językiem polskim i angielskim – w mowie i piśmie
  • samodzielności, dokładności i odpowiedzialności w działaniu

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Podobne oferty pracy

Asystent / Asystentka Architekta

Murapol Architects Drive S.A. 08.09.2025

Gdańsk (pomorskie)

szczegóły

Asystent / Asystentka Architekta

Murapol Architects Drive S.A. 08.09.2025

Warszawa (mazowieckie)

szczegóły

Asystent / Asystentka Architekta

Murapol Architects Drive S.A. 08.09.2025

Bielsko-Biała (śląskie)

szczegóły