Logo Asystentki.pl

Koordynator i nadzorca zewnętrznych pracowników wykwalifikowanych (m, f, d)

Maximus Personaldienstleistungen GmbH

Data publikacji: 05.09.2025 Oferta wygasa: 05.10.2025

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

CV.pl

Zamów profesjonalne CV. Zaskocz przyszłego pracodawcę dobrze przygotowanymi dokumentami aplikacyjnymi.

Sprawdź

Jesteś komunikatywny, lubisz wyzwania i chcesz pomóc kształtować dynamiczne środowisko?

Zatem skorzystaj z szansy i zostań częścią innowacyjnego zespołu!

 

Maximus specjalizuje się w pośredniczeniu wykwalifikowanych specjalistów z innych krajów UE w obszarze pracy tymczasowej (AÜV). Naszą misją jest wspieranie firm w posiadaniu wysoko wykwalifikowanych specjalistów - poprzez rekrutację bezpośrednią oraz obsługę projektów AÜV.

 

Aby wzmocnić nasz zespół, poszukujemy dedykowanego koordynatora (m/k/d) - należy to zmienić w zależności od stanowiska - który będzie nas wspierał w identyfikacji, selekcji i skutecznym wdrażaniu do naszych projektów odpowiednich specjalistów z innych krajów UE.

 

Koordynator i nadzorca zewnętrznych pracowników wykwalifikowanych (m, f, d)

Lokalizacja: Schwäbisch Gmünd (Niemcy) Numer referencyjny: asystentki.pl Wymiar pracy: Pełny etat

Twoje zadania:

  • Koordynacja i wsparcie specjalistów zewnętrznych:
  • Kontakt pomiędzy pracownikami zewnętrznymi i działami specjalistycznymi: Pełnicie Państwo funkcję centralnej osoby kontaktowej dla naszych pracowników zewnętrznych i wewnętrznych działów specjalistycznych
  • Wsparcie na miejscu: zapewnianie odpowiednich informacji na temat warunków lokalnych, osób kontaktowych i usług pomocniczych w celu zapewnienia sprawnego przebiegu operacji
  • Rozwiązywanie problemów i zarządzanie konfliktami: proaktywne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów, które mogą pojawić się podczas oddelegowania - czy to w zakresie zakwaterowania, warunków pracy czy indywidualnych problemów specjalistów
  • Bieżące wsparcie: Regularne wsparcie dla pracowników zewnętrznych przez cały okres ich oddelegowania w celu zapewnienia ich satysfakcji i motywacji
  • Usprawnienia procesów: Identyfikacja i wdrożenie środków optymalizujących koordynację i wsparcie naszych specjalistów w celu zwiększenia wydajności i elastyczności

Twój profil:

  • Doświadczenie: Doświadczenie zawodowe w koordynacji i wsparciu specjalistów zewnętrznych lub w funkcji planowania. Mile widziane osoby zmieniające karierę zawodową, posiadające doświadczenie w kontaktach z pracownikami i talent organizacyjny!
  • Wykształcenie: Ukończone szkolenie komercyjne lub studia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, administracji przedsiębiorstwem lub porównywalne kwalifikacje
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i silne umiejętności komunikacyjne: Silna umiejętność szybkiego identyfikowania problemów i działania w sposób zorientowany na rozwiązanie, wysoka orientacja na usługi oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne w kontaktach ze specjalistami i kontaktami wewnętrznymi
  • Talent organizacyjny i odporność: zorganizowany, niezależny sposób pracy oraz zdolność do przeglądu i ustalania priorytetów nawet w dynamicznych sytuacjach
  • Kompetencje IT: Pewne korzystanie z pakietu MS Office.
  • Znajomość języków: Znajomość języka niemieckiego przynajmniej na poziomie B1, znajomość języka angielskiego będzie zaletą przy opiece nad międzynarodowymi specjalistami

 

Oferujemy:

  • Niemiecką umowę o pracę (nieograniczoną), na niemieckich warunkach
  • Niemieckie ubezpieczenie
  • Diety (Netto, od 45€) za każdy przepracowany dzień atrakcyjne wynagrodzenie za przepracowany miesiąc
  • Klarowne i legalne warunki zatrudnienia
  • Długotrwałe zatrudnienie w renomowanej niemieckiej firmie pracowniczej
  • Terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Praca w pełnym wymiarze godzinowym z możliwością pracy w soboty
  • Pomoc w organizacji wyjazdu oraz załatwianiu wszystkich formalności
  • Miłą obsługę
  • Brak Zeitkonta
  • Odzież roboczą
  • Dodatki urlopowe oraz świąteczne
  • Możliwość pobierania zaliczek
  • Wsparcie polskojęzycznego koordynatora
  • Możliwość pracowania w godzinach nadliczbowych (zależne od pracodawcy), płacone extra + 25% do wypłaty
  • 25 dni urlopu w roku
  • Zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę w pobliżu miejsca pracy (pokoje jednoosobowe z dostępem do internetu).

Prosimy o wyslanie CV - najlepiej w jezyku niemieckim na adres:

cv@maximus-personal.de

Tel. +49 151 457 256 36.

Podobne oferty pracy

Pracownik administracyjno-biurowy

Inzon Group 01.09.2025

Gdynia (pomorskie)

szczegóły

Pomoc Kuchenna

Eetcafe de Boerderij 08.09.2025

Ameland (Holandia)

szczegóły