Logo Asystentki.pl

Asystent zespołu ds. wsparcia technicznego

INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Data publikacji: 12.12.2025 Oferta wygasa: 11.01.2026

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

CV.pl

Zamów profesjonalne CV. Zaskocz przyszłego pracodawcę dobrze przygotowanymi dokumentami aplikacyjnymi.

Sprawdź

InterKadrato jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP - również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2022.

Asystent zespołu ds. wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie)

Mamy do zaoferowania:

 

  • Pracę w zespole ekspertów, w przyjaznej i wspierającej atmosferze

  • Możliwość rozwoju w strukturach jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm IT w Polsce

  • Dostęp do szkoleń technicznych i produktowych

  • Realny wpływ na doskonalenie procesów i jakość obsługi klienta

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Atrakcyjne warunki współpracy i benefity firmowe

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi

  • Realizacja wyznaczonych zadań zgodnie z ustalonymi procesami

  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji oraz zasilanie baz wiedzy

  • Zbieranie i przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących produktów

  • Stałe doskonalenie wiedzy merytorycznej i technicznej

  • Reprezentowanie firmy zgodnie z przyjętą polityką i obowiązującymi uprawnieniami

Oczekujemy:

  • Efektywnej komunikacji – umiejętności jasnego i zwięzłego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych

  • Umiejętności analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się

  • Wysokiej kultury osobistej, systematyczności i obowiązkowości

  • Terminowości i dobrej organizacji pracy własnej

  • Znajomości pakietu Microsoft Office

  • Podstawowej znajomości poleceń SQL, umiejętności instalacji i konfiguracji oprogramowania

  • Umiejętności wykonywania backup i restore bazy danych

Mile widziane:

  • Wiedza z zakresu KSeF (Krajowego Systemu e-Faktur)

  • Doświadczenie w pracy w zespołach wsparcia technicznego

  • Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem

Śledź nasze oferty!